IRL-livet tagit över.

För både mig & Cat. Vi driver vår enga IRL-blogg & hinner inte med SSO lika mycket, vi delar på 2 medryttarhästar som vi rider 2 ggr i veckan, plus att jag rider lektion tisdagar & torsdagar.
Jag har även tröttnat lite på SSO, visst, uppdragen är spännade & det är väl kul om man inte har nåt att göra, men DÄRFÖR bloggar varken jag här eller Cat på starstableryttarna. Ingen av oss hinner sitta vid datan pga, ridning 3-4 ggr i veckan var, sen läxor dom andra dagarna. Plus att det finns kompisar man inte hinner vara med i skolan.
Skrev om Cats läge här också eftersom att hon inte hinner sitta vid datorn på dagarna.
Punkt slut.

Kommentarer

Lämna en kommentar & gör mig glad! :))

Vilket är ditt vackra namn?
Vill du kommas ihåg?

Vill du skriva din E-post adress? (den syns bara för mig)

Blogg eller hemsida?

Kommentera här under! <3

Trackback