Jag & Elvis, Figge & Ellen - FLUMMIGA.SE

Nu har jag & Ellen flummat runt i säkert över 1 timme.
Jag red Figges brorsa Elvis, Ellens ponny. Och Ellen red mig ponny Figge. :D
Det var såååååå KUL!!
 

Vi skulle träna terräng i Gröndal, vilken vi gjorde en stund. Men sen sprang vi omkring lite överallt i Skördebygden. ;)
 
Nu kommer en liten bildbomb..
 
Efter träningen jagade vi hästar i en hage... ↓
 
 
 

Sen sprang vi omkring som galningar på ett solrosfält... 
Rätt härlig bild på mig & Elvis, va? ♥ Han är riktigt härlig!
 
 
 Efter det sprang vi omkring på De Glömda Hedarna. Vilket har blivit mitt favvoställe 
 
 
 
Det var huuur kul som helst! Tack Ellen, Elvis & Figge för en underbar(t rolig) kväll! ♥
 
PUSS Å KRAM! HÖRS (antagligen/kanske) IMORN! 

Kommentarer

Lämna en kommentar & gör mig glad! :))

Vilket är ditt vackra namn?
Vill du kommas ihåg?

Vill du skriva din E-post adress? (den syns bara för mig)

Blogg eller hemsida?

Kommentera här under! <3

Trackback