Välkommen!

Hej & välkommen till min lilla, knäppa blogg..! ;)  (Or not)
Jag ska försöka uppdatera med små kostiga inlägg varje dag... ;)  Heeh.
Jo, ni ska få följa mitt ohändelserika liv på det otroligt... Roliga (..?) spelet SSO, även kallat Star Stable Online. *Host*
Jag heter Jasmine Lighthill och har tidigare bloggat (bloggar fortfarande) på jjss.blogg.se
Kolla in den också! ;)
Den är VÄLDIGT obesökt och ja... Lite tråkig (!!)
 Dreamblood, kallas Bloody, min första häst
Jag ska blogga om ridpass, vänner (jag har VÄLDIGT få vänner... Inga alls, som jag träffat på SSO)
 Eveningfighter, kallas Figge, min första PONNY.

Så om vi vill följa mitt... (vad ska man säga)... OHÄNDELSERIKA liv på SSO, får ni gärna göra det! ^^
 
                                            

Kommentarer

Lämna en kommentar & gör mig glad! :))

Vilket är ditt vackra namn?
Vill du kommas ihåg?

Vill du skriva din E-post adress? (den syns bara för mig)

Blogg eller hemsida?

Kommentera här under! <3

Trackback