Dreamblood

Tänkte skriva fakta om Dreamblood nu! ;)
 Dreamblood, är min första häst. Han är renrasig hanoveranare men en bit bak i härstamningen är han även Jorviksfullblod.
Han kallas Bloody, är 8 år, och full av bus! Han är 162 cm i manken & en riktig Gentleman! ;)
Han älskar att springa fort & tävla, lika mycket som han älskar hoppning!
Han importerades från Holland när han var 6 år, alltså två år sen.
Han föddes 2007 i utkanten av Amsterdam. Han har alltså bott på Jorvik i två år, han är min första häst och därför min favorit. ;)
 
                                         

Kommentarer

Lämna en kommentar & gör mig glad! :))

Vilket är ditt vackra namn?
Vill du kommas ihåg?

Vill du skriva din E-post adress? (den syns bara för mig)

Blogg eller hemsida?

Kommentera här under! <3

Trackback