Kvällsplaner

Heej!
Mina planer för kvällen ser ut såhär:
  1. Rida dressyr med Cinta
  2. Skritta ner till Moorland med Frallan & se vad hon tycker om bommar, hon har löshoppats förut, upp mot 1 meter så jag kke testar att rida över dom.. Kanske.
  3. Skritta ut Figge, tävling i helgen, go, go, go! ;)
  4. Ev, rida/gå/åka ner till Fort Pinta på disco..
  5. Tjata på pappa om att köpa lite SC till mig... Kke 200 elr nåt sånt iaf, inte så mycket ändå! ;)
Lilla listan för kvällen! ;)
 
Nästa häst att köpa är en Paint Horse, han ska kallas Kajmon, men är inte riktigt säker på vad hans "riktiga" namn ska va, nåt på K eller J...

Kommentarer

Lämna en kommentar & gör mig glad! :))

Vilket är ditt vackra namn?
Vill du kommas ihåg?

Vill du skriva din E-post adress? (den syns bara för mig)

Blogg eller hemsida?

Kommentera här under! <3

Trackback