Hoppträning med Bloody, Cat & Bobbo

Heej!
Nu har jag & Bloody hopptränat med Cat & Bobbo.
Är så trött IRL så jag vart lite... flummig.......
Aja, ni kommer se det på bilderna..! Heeh.......!!!
 
Vi började hoppa lågt, rakt spår.
Gick sedan vidare till lite högre, voltspår, sen samma hinder, rakt spår.
Efter det ett högt hinder (120 cm, typ), då tappade jag koncentrationen och... ramlade av....... Åh, gud. Tappa ALDRIG koncentrationen om vi rider en Bloody med överskottsenergi... Han kutade runt hela ridhuset, bockade oså... Sen tvärstanna han och då flög jag av.............
Bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rätt nöjd, gick riktigt bra i början men sen, ju tröttare jag blev desto mer ofokuserad blev jag.... Därför ramla jag av, så detta tar jag på mig! ;)
 
 
KRAM!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Lämna en kommentar & gör mig glad! :))

Vilket är ditt vackra namn?
Vill du kommas ihåg?

Vill du skriva din E-post adress? (den syns bara för mig)

Blogg eller hemsida?

Kommentera här under! <3

Trackback